lauantai 11. marraskuuta 2017

Mysteeri Force paketti Zavvista

Eilen saapui Zavvilta mysteeri laatikko, jonka sisällöstä en tiennyt mitään. Tilasin tuon, jonka oikea nimi on Zbox Force Mystery Box Special Edition 2017 Star Wars perjantaina (Force Friday II), eli 1.9 Tilatessa en tiennyt pakkauksen sisällöstä muuta kuin sen, että laatikossa on noin 5-6 Star Warssiin liittyvää tuotetta ja paljonko on  laatikon tavaroiden arvo on vähintään. Keväällä tilasin samanlaisen Lego paketin. Kuten olen jo aikaisemmin kertonut, niin olen kova Star Wars fani, joten siksi halusin saada tämän laatikon. Olen myös kova Lego fani, kuten olen myös aikasemmin kertonut, niin siksi tilasin myös tuon silloin keväällä. Star Wars pakkaus piti alun perin julkaista syyskuussa, mutta julkaisu viivästyi ja siksi sain tuon vasta nyt. Eilen tuon myös sitten aukaisin ja ihan tyytyväinen olin tuon sisältöön. POP hahmot olivat ihan hienot ja 3-CPO on yksi lempi Star Wars hahmojani kautta aikain. Jyn Erso on taas Rogue Onesta elokuvasta yksi lempihahmoistani ja Porgista luulen, että tykkään myös, kunhan näen 13.12 elokuviin tulevan Last Jedi elokuvan, jossa tuo hahmo esiintyy ensimmäisen kerran. Lasinaluset ovat myös ihan hienot. Juliste on vähän pieni, mutta muuten ihan ok. Paras varmaan tästä paketissa oli tuo pipo. Yleensä pipot ovat pieniä tai liian isoja minulle, mutta tuon oli aika sopivan kokoinen ja saatan sitä jopa käyttää nyt tässä talvella. Hintaa tuolla Star Wars laatikolla oli 34,99€, eli euron tuo halvempi, kuin Lego laatikko silloin keväällä. Kaikki POP hahmot ja lasinaluset jätin vielä avaamatta. POP hahmoille ei ole tällä hetkellä tilaa hyllyissä ja en raaski ainakaan vielä ottaa käyttöön noita lasinalusia. Myös juliste saada jäädä tuohon putkeensa. Laitoin myös kuvan Lego laatikosta.













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti